Oj,oj nu var det längesen!!!

Men sommaren har kommit och med den så har vi haft grillpremiär här hemma i det underbara vädret!!!
Fyllde ju 25 FÖRRA året och önskade mig då trallvirke!?! Fick mycket riktigt både trallvirke och skruv satte sedan min sambo på en 3 dagars byggcirkus under hans semester =D Fint blev det men ännu finare blev det i år när vi fick upp staketet och vindskyddsväggarna runt om!!!
Annars har allt gått sin gilla gång här, Loke har provat på att ha vattkoppor i 2 veckor och han tyckte väl att det kunde ha kvittat (inget han rekommenderar alltså) Hunden har blivit 1 år äldre och går nu på sitt tionde!!! och mer & mer pensionärsvarning blir det på henne för varje dag som går ;) Den grå jamen aka Jesse James har lärt sig att öppna ytterdörren och skrämmer slag på sin stackars mörkrädda matte varje kväll när han får för sig att gå ut! Och den svart jamen aka Skrotis är fortfarande inte smartare utan satt i 3 timmar ute i bersån igår kväll och retade upp skatorna som har bo där så det var ett jävla väsen.....
Så nu tror jag att jag sammanfattat allt som hänt under tiden jag varit frånvarande, ska försöka bättra mig på detta (inte för att jag har några läsare men man kan ju alltid få fantisera lite eller!?!)
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0