SAKNAR!

Åhhh satt just och tittade på Jennys Häst (www.swe-icehorses.se) och hund (www.kennelgetbusy.se) sidor och det är helt otroligt vad jag saknar den människan!
Jag lärde känna Jenny för ca 12 år sen då jag var tretton och hon behövde lite hjälp i stallet. Och som den hästtokiga tjej jag var så tackade man ju inte nej till att få vara i stallet! =)
Efter det rullade det bara på jag fick följa med på premieringar, tävlingar,Hästinköp och startandet av Vinningas eget ridlekis!
Åren rullade på i ungefär samma hjulspår och det var Jenny som gav mig min första alldeles egna hund, min högt älskade Saga.
Jag har fungerat som barnvakt, hästvakt, hundvakt, revisor, kattvakt, snickare, inredare, målare och mer och jag har nog aldrig lärt mig så mycket av bara en person, Jenny är nämligen en sådan person som besitter en mängd kunskap inom många områden.
Det är svårt att sammanfatta allt med ord men jag känner mig väldigt lyckligt lottad att efter 12 år få kalla Jenny min vän!
Oj vad djupt det blev nu =) men jag känner mig lite nostalgisk idag och saknar åren då jag fick jobba för och med Jenny Carlander! TACK.
Ha en fortsatt bra kväll!
Johanna

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ojoj det var stora ord, jag blir alldeles generad... Vi saknar dig också och du är alltid välkommen hit för en nostalgitripp och göra mer än vad som egentligen är möjligt på en dag.. hundgård ska byggas stall målas valptik passas gardiner sys hemsidan uppdateras och unghästar ridas in! Kramkram

2009-09-02 @ 08:33:41
URL: http://www.kennelgetbusy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0