Haha jag hittade en!

Satt och kollade runt på nätet hela förmiddagen igår och jag hittade tillslut et leksakskök som jag tyckte såg fint ut, det är från Obh Nordica och finns på onoff eller lekmer.se
Annars är ju jag en sån som tycker om originella presenter både att ge och få, du vet såna det ligger lite extra tanke bakom, som när min svåger fyllde 30 och han önskade sig en skottkärra EN SKOTTKÄRRA det är ju för fan inget man vill ge bort i 30års present! Så vi tog den där skottkärran och målade den vit med hammarlack sen skrev vi ut Leksands loggan på nätet och målade på den med blå hammarlack mitt i, Vi skrev oxå "Leksand så klart" på sidorna (hans favoritlag förövrigt)
Jag kan säga att den mottogs med glada miner så jag tycker att det är värt att lägga ner lite tid på en present!
Ha en skön fredag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycke:D ses vi nästa lördag?

2009-09-05 @ 18:04:56
URL: http://mamma87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0