Borde men orkar inte!

Ja jag vet att rubriken inte känns helt normal, men helt ärligt vem fan är helt normal egentligen??
Jag borde gå och lägga mig men jag orkar inte, jag ska upp tidigt imorgon och följa med min mamma till vårt torp.
Vi ska klippa gräset och höststäda lite istörsta allmänhet, min morbror kommer dit oxå och det är lite kul att få träffa honom då han bor i jönköping så det blir ju inte så ofta man ser honom.
Så jag och Loke packar lite lunch och tar med hunden till timmersdala så Pappa får sova ifred här hemma hela dan, han jobbar ju natt nu ett par veckor så det blir nog skönt för honom att få sova ostört för en gång skull =)
Tar nog med kameran imorgon och visar lite bilder från vår dag!
Ha det bra/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0