1 av 2 möjliga!

Nu har jag gått min första vecka på intensivkursen för körkort!!!!
Undrar emellanåt hur fan jag som aldrig kört bil i hela mitt liv ska klara av att ta körkort på 2 ynka veckor!?!
Det har varit en jobbig vecka för mitt stackars huvud, för det är inte lite information som ska in på engång....
'
Som tur är så har jag ju underbara Charlotte med mig,utan henne hade jag aldrig vågat göra detta.
Men hon gör det mycket lättare att klara av det, bara att ha nån att prata och skratta med under dom långa dagarna är helt obetalbart!
Så jag ska försöka läsa lite i den roliga boken nu under helgen, och på måndag påbörjar jag min sista vecka.....
Ha en riktigt skön och avslappnad helg/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0