Underbara Måndag.

Japp då var den här, årets första riktiga vårdag!
Det var helt vindstilla ute och solen sken, det var så skönt att jag inte behövde nån jacka och Loke hade bara en tunn overall och galonbyxor på sig.

Jag har varit så redig att jag har rensat i landen, klippt ner en buske och börjat kratta löv ( hann inte med alla, trädgården är ganska stor) Funderar faktiskt på om man ska försöka lura hit lite folk som kan hjälpa till och rensa upp på baksidan.
Hyresvärden skickade ju hit ett gäng gubbar före jul som tog ner vart enda träd på baksidan =(
Men dom lämnade alla grenar och allt ris, och det vill jag ha bort innan påsk.
Så om det är någon som känner sig manad så bjuder jag på mat =)

Jag ska lägga upp lite kort oxå, för Loke var så himla söt idag när han gick omkring och inspekterade trädgården, och han tyckte det var jättekul ute, han behövde ju inga vantar så han kunde ju plocka upp massa saker =) mammas sötnos!
Vi får hoppas att det är lika fint imorgon så vi kan vara ute lika länge då.

Kanske t.o.m ta en fika ute ( om jag orkar släpa fram bordet och stolarna)

Hoppas ni har njutit lika mycket som jag!!!




Sötnos



Mycket bestämd =)



Vadå! Är det inte såhär den ska användas?




Får jag låna kameran lite?  snälla!!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

aahhww min sötaste gullunge! han är bara bäst :D

2009-03-09 @ 20:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0