Stackars min lille Loke!

Han har blivit så förkyld, han hostar så mycket att han inte kan sova.
Det finns inget värre än att se dom små liven må dåligt, jag önskar att jag kunde knäppa med fingrarna och få det att försvinna.
Jag kan inte riktigt slappna av när Loke hostar som han gör, tycker att det låter så otäckt.
Så jag lär väl inte sova så mycket inatt utan ligga och lyssna till Lokis hela natten.

Vi skulle ju egentligen åkt till Erik och Jessica i kväll, men jag vågade inte det för jag vill ju inte att nån av de andra ska bli sjuka oxå........
Så vi får åka dit nån annan dag och lämna Fannys present.


Hoppas att alla andra får vara friska och att vi får en lika fin dag i morgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0