SNÖ!!! jag säger bara det......

Varför fick det för sig att det skulle vara OK att snöa nu?
Vi hade ju faktiskt tänkt att städa trädgården i helgen ( iallafall börja ) men det blir ju inte så lätt om det ska logga 5cm snö över allting.....
Så jag hoppas att det smälter bort fort!

Vi hade besök idag av Jennie och Max, men det blev inte så långvarit för Max mådde inte så jättebra =(
Vi får hoppas att han kryar på sig fort, och att dom kan stanna längre nästa gång!

Så är det nån som har nåt bra förslag på vad man kan hitta på i helgen, vi har ju ändå kvällarna fria från städning =)

 Väntar faktiskt på att Daniel ska komma hem med mat från pizzerian, känner min lite skyldig, men jag var så jävla sugen.
Och ibland så får man faktiskt.........

ÅÅHHHH Vad irriterad jag blir, fick precis ett samtal från en telefon försäljare, och majoriteten av alla T-försäljare är otrevliga, lyssnar aldrig på ett nej, utan fortsätter att tjata tills man är tvungen att slänga på luren i örat på dom, för att bli av med dom och dom kan ringa 20 gånger från samma företag, för att den jävla T-försäljaren inte registrerar i datorn att man inte är intresserad..........!!
Det är inte så konstigt att man blir FÖRBANNAD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0