Skitväder, söndag och storstädning.

Det regnar och snöar och smälter och töar, med andra ord ett riktigt skitväder.
Jag vill ju ha vår nu!!!

Jag kan inte fatta varför det alltid blir så stökigt hemma hos oss? Och detta utöver all päls som lossnar från djuren, det går ju liksom inte att hejda.
Men vart kommer alla sker ifrån som bara ligger och skräpar överallt, jag kan inte för mitt liv förstå detta?
Så nu var jag tvungen att sätta igång med städningen, kommer väl som vanligt hålla på hela natten.
Skäms lite för att tala om detta, men jag har inte tagit ner julgardinerna än, så det är ju nåt jag bara måste göra idag.
Men jag hatar verkligen att stryka gardiner (och det måste man ju göra innan man hänger upp dom) antar att det är därför jag inte tagit ner dom än..... eller så är jag bara jävligt lat =)

Nä nu måste jag fortsätta annars kommer jag aldrig i säng.
Hoppas övriga Sverige har en mysigare söndag än mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0