Nu så!

Har haft en riktigt trevlig dag i dag, vädret har varit kanon också fick vi besök av Annika och Alexander som kom förbi på en kaffe i solväggen!

Nu ska jag iallafall äntligen lägga ut bilder på några av mina halsband, om ni skulle vara intresserade av att köpa nåt så är det bara att höra av sig till mig..


Halsband i läder med strass mönster som är klätt i skinn för att få snyggare kanter
300kr


Enkelt halsband i läder med mönster målat i läderfärg,
 håller för både regn och vanligt slitage utan att färgen försvinner
200kr


Läder halsband med Ängla vingar
180kr


enkelt läder halsband som också har mönster målat med läderfärg.
280kr


Bredare läderhalsband med fastsydd kedja och D-ringen i nacken.
320kr


Täcke i äkta skinn i storlek passande Cairnterrier.
350kr

Alla mina Halsband och Täcken är handgjorda i äkta skinn/läder.
Jag gör även efter beställning.

Hoppas att ni tycker om dom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0