Lördag

Idag gick vi upp kl 9 och Gjorde oss iordning för att ge oss ut och spåra med Saga, Simon och Tora var oxå med och dom var jätte duktiga båda vovvarna.
Tora har ju tom börjat förstå vad selen betyder när Simon tar fram den.

Sen åkte vi hem till mina föräldrar och åt kalkon, Jessica, Stefan Och Lokes kusin Alvin var oxå där och dom är så söta ihop när dom busar =)

Ska skicka in Sambon till stan nu för att köpa lite gott till ikväll, vi ska nämligen mysa med tända ljus under Earth hour ikväll.

Imorgon så ska vi till motorstadion och sälja mat och kaffe under GoCart träningen och på måndag så är det jag som går till jobbet!
Dom ringde nämligen från S-blommor i fredags och undrade om jag kunde jobba 2 veckor nu vid påsk, och självklart kunde jag det ringde min snälla mamma och bad om barnvakt på dagtid och som vanligt så ställer hon upp, vad skulle jag göra utan mina föräldrar!
Det ska bli så skönt att komma bort och jobba lite har ju inte gjort det sen December, och det är alltid lika roligt att komma dit och träffa Malin, Charlotte, Angelika och Agneta igen.

 Ha en skön kväll och glöm inte att släcka ner kl20,30!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0