Jaha vad gör jag nu då?

Sitter här och funderar på om jag ska gå och lägga mig, brukar alltid sitta uppe och vänta tills sambon har somnat.( för att inte störa honom med tvn)

Känner mig lite lat, för att jag vet att jag måste ta tag i träningen med Saga imorgon.
Hon är så uttråkad så att det är nästan omöjligt att ha henne i möblerade rum =)
Men vilken människa vid sina sinnens fulla bruk tycker det är roligt att vara ute i det här vädret???
Sen är det ju alltid roligare om man har nån att träna med....... nä tror att jag ska sluta gnälla nu och gå och lägga mig istället.

God natt

Kommentarer
Postat av: Olivia

Gnällkärring ;)

2009-03-04 @ 23:58:33
Postat av: Anonym

HAHAHA ja alla kan ju inte vara lika positiva som du ;)

2009-03-05 @ 10:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0