Bortskämda snorungar! Och underbara Bäbisar!!!

Har precis tittat på Unga Mödrar och jag blev helt paff, en ung mamma på 16 år vid namn Malou Stella gjorde mig så förbannad......
För det första så gör hennes mamma allt jobb med hennes son, skjutsar till dagmamma, matar, klär på honom. badar honom, ja han till och med sover hos mormor för hans mamma tycker det är så jobbigt att ha honom hos sig på nätterna.
Hon är uppkäftig mot sin mamma och gör inget själv, och nu har hon gått och köpt sig en hundvalp!?

Hon kan ju inte ens ta ansvar för sitt eget barn, hur ska det då gå med en hundvalp??
Jag bara undrar, för det är ett väldigt jobb att ta hand om en hundvalp, den ska matas, rastas och tränas. Det är inget som är gjort på en halvtimme direkt, tro mig jag VET.......


Nåja nog om det och över till lite trevligare saker.
Vi var hos Marja och Daniel förut när dom kom hem, för att lämna tillbaka deras hundar som bott hos oss medans dom var borta.
Så vi var där och lämnade lite presenter till mamma och son, och han var så fin det lilla nytillskottet, och trots han räknas som en stor bäbis så blev han ju ändå väldigt liten brevid vår lille Loke, som jag nu upptäckte faktiskt inte är nån bäbis längre utan mammas stora kille.....
Ser fram emot att lära känna lillkillen lite bättre så fort Marja känner sig lite piggare, alla mammor därute vet vad jag pratar om eller hur =)

Måste lägga ut lite bilder på Loke så att man kan se hur stor han har blivt under året som gått.

Ha det så bra allihop!



En alldeles nyfödd Loke




Loke ca 1 1/2 månad




Oj här blev det ett jättehopp i ålder =)
Loke på sin första cruising 7 månader gammal.





Lokes första nyårsafton, 11 månader gammal.




Och Loke nu snart 14 månader =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0