Jävla skitdag!

Har en riktigt dålig dag i dag......
Caroline ringde förut och frågade om vi ville följa med dom och min syster+ sambo till skybar,
och det vore ju jätteroligt att nångång bara kunna säga ja utan att behöva tänka på pengar.
Är så jävla trött på att inte ha ett jobb, och det är ju inte jättelätt att få jobb nu heller!

Varför ska allt som folk vill ha med en på kosta massa pengar för?
Kan man inte bara umgås och ha trevligt hemma hos nån? Och om man inte kan det så behöver man inte ens fråga mig för jag har inte råd och blir därmed alltid lika ledsen över att inte kunna följa med!!!!!

Så nu var hela min dag förstörd, jag hoppas på trevligare dagar framöver........

Kommentarer
Postat av: Annika

Nu tar ni och kommer på våran inflyttningsfest..jag lovar att jag inte ska ta intreäde:D

2009-04-19 @ 08:51:16
URL: http://mamma87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0