Jaha!

Den här dagen började ju jättebra, gråmulet, blåsigt och ganska kallt ute.
och till råga på allt så har tvättmaskinen gått sönder!
Men min fantastiska sambo har redan köpt en ny till mig!

Vi var och handlade i förmiddags och köpte b.l.a risifrutti till Loke, och han fick sitt första utbrott idag iaffären!! =)
Han blev hel förbannad på sin mamma när han inte fick risifruttin med en gång Hahaha, han vrålade och skrek så jag blev ju helt svettig för det kändes som om alla i hela affären tittade på oss ( det gjorde dom naturligtvis inte)
Fick iallafall tyst på honom genom att gå och titta på kaffet =) ja kaffet det var tydligen intressant det.

Så idag har jag fått mitt första smakprov på det som kallas trotsålder =)


Ha det gött
Kram Johanna och Loke
Här kommer några bilder som får en att drömma om sommaren!



Loke och Pappa


Loke på en av Farfars hästar


Loke och Mamma



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka kanonfina bilder! Nu längtar man till sommarn:)

Ja visst är det hääärligt med den åldern?:P

2009-04-19 @ 08:53:07
URL: http://mamma87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0